Träningen som gör att allt blir en lek.

Jag och Olle vi fortsätter att leka och dansa oss fram ledarskapet med NH. Olle är jätte duktig och han börjar förstå mer och mer vad det handlar om.

Han lyssnar och iaktar mitt kroppsspråk och gör de jag ber han om. Självklart så busar han till det och han tycker att jag ska leka med han istället för att bestämma att såhär gör vi istället.

Det är så kul att se efter träningen vad avslappnad och nöjd Olle är. Jag tycker att det är bra att man aktiverar hästens hjärna så att den får tänka lite extra än bara så som den tänker när man rider.

Ska fråga sandra om hon kan filma någon gång så att ni får se hur duktig Olle & jag har blivit vi är ett litet team han och jag.

/ Madde & Olle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0