Härliga dag

I söndag så hade jag besöksrekord här på bloggen, altid lika trevligt att se att det är folk som läser min blogg, man blir så mycket mer peppad till attt skriva då :)

Idag har det tydligen varit massa bråk i hagen, Fralle & den nya ponnyn Marco har bråkat och sparkat mot varandra. Fralle har även ställt sig imellan Marco & Olle, så jag hoppas att Olle inte har kommit till skada. Fralle är så otroligt snäll mot Olle som verkligen skyddar Olle in till det längsta, det slutade med att Marco fick gå i en egen hage.

snart är det lunch här på jobbet sen har jag bara en sak ja ska fixa sen så ska jag ka ut till stallet. så mysigt att vara där. När jag är i stallet så brukar de ta minst 4 timmar och jag kan vara klar säkert på 3 timmar men jag drar alltid ut på saker och pyslar och pratar med Olle hela tiden.

/ Madde & Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0