091013

Idag har jag jobbat hela dagen och på kvällen har jag haft dans så min syster har varit ut till Olle idag och tömkört han, Olle tyckte de va jätte kul.
Jag tycker det är så kul att ha en häst som är van att bli körd, Durbin som jag hade tidigare han blev så osäker i början och ville gärna vända sig mot mig och gå brevid istället för en bit framför :P

Idag har jag fått hem ett par transportskydd. Jag köpte dom på tradera och p åbilden så va de svarta lite åt det mörkgråa hållet, jätte svårt att få tag på ett par skydd som är marin blå med mörgröna detaljer. Men nu när ja fick hem skydden så är de bruna OCH ALDRIG använda, vilket jäkla kap jag har gjort. Jag tycker att det inte gör så mycket att de är bruna för jag vill ändå ha en brun lädergrimma när Olle ska ut och åka.

Nu på lördag så ska vi iväg till gammla stallet och rida med en kompis, ska bli väldigt kul, sen i december så funderar jag på att bara på skoj vara med på en luciahoppning med en hinder höjd på 40 cm, bara som en kul grej för Olle. 

Ska även bli medlem i Svenska ridtravarföreningen.

Jag längtar till imorgon då jag ska ut till Olle, känns som evigheter sen fast jag va hos han igår.

/ Madde & Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0