091016

 I Torsdags fick Olle i vilo dag för jag hade mycket att göra på jobbet. Borstade och mös med han, masserade även han och han tyckte de va jätte skönt, stog o halv sova nästan hela tiden. Myshäst!!

Idag fredag så red vi ut när det va mörkt, Olle gillade inte riktigt det för min pannlampa gjorde konstiga mönster ivägen som va jätte läskiga och det va lite spöken bakom varje buske, Men jag tycker han har blivit mycket bättre han kunde skritta i lungtakt fast han va rädd, förut när vi har varit ut när det varit mörkt så har han stissat omkring en hel del, så jag är supernöjd över min häst.

Imorgon ska jag & Olle ut och åka hoppas bara att det är någorlunda bra väder, har hört att det ska regna imorrn :S Så jag håller verkligen tummarna så att allt inte blir så jäkla blött.

Ska få låna Sandras nya transport som är mycket större och ljusare, jag blir dock lite konfudersam då fastbindningskroken sitter upp i taket, betyder det då att man måste ha ett sånt där jätte långt transportfgrimmsakft? Hmm jag får fixa ihop något bra och säkert :)


Ha det så bra!

/ Madde & Olle
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0