Stallet

Ska snart åka från jobbet för att åka ut till Olle en sväng, sen börjar jag jobba igen vid 17.00 Den här veckan har det blivit väldigt mycket jobb på kvällen, är inte ledig en ända kväll denna förutom fredag.
Troligtvis är jag ledig på fredag men som det ser ut nu ka ska vi eventuellt ha ett möte.

Det märks att det börjar gå åt mörkare tider nu på Söndag ställer vi tillbaka klockan och på dagarnaär det grått och trist. Är minus grader här på nätterna i Västerås så nu har Olle fått ett flecétäcke på sig på nätterna. Nu i november när vi kommer igång mer med träning so kommer Olle bli svettig så jag och Sandra ska ta och raka Olle & Tetti, och då får Olle även ett lite varmare täcke på sig på nätterna.


Det va allt för mig denna gång

Ha det så bra!

Madde & Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0