Tömkörning

Idag ahr jag tömkört Olle och Jädrar va han tyckte de va kul, de var verkligen ordentlig skritt med framåtbjudning, och vad han ville jobba, han satte under sig ordentligt och man fick nästan hejda han lite md tanke på att han faktiskt inte har ena framskon. Jag jobbade han så att han gick i form och inte i den typiska travarformen. Olle han va så sammarbetsvillig så jag gick och fnissade för mig själv :P

Har jag berättat att Ollle har börjat äta lite knäckebröd?
När jag hämtade hem han så provade jag att ge han knäckebröd men han ville inte ha han spottade ut och såg lagomt missnöjd ut och blänger på en som om JAHA har du inge bätre än de här?
Men nu har han börjat äta små bitar BARA om en annan häst får det :P

Nej nu ska jag ner till radiostudion och jobba

/ Madde & Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0