Underbara stallet

Idag hade jag morgonfodringen igen, det är för underbart. När jag hade fodrat så tog jag ett flecetäcke lindade in mig i det sen la ja ihop massa halm i hörnet och satte mig där 1 timme och bara njöt av tillvaron :)
Sen släppte jag ut alla hästar, sen gjorde jag iordning Olle för tömkörning och sen kom Sandra och gjorde iordning Fralle så vi va ut ca 40 minuter och jäklar vilken vinnarskalle Olle har, så fort Fralle började närma sig så ökade Olle skritten och travade lite med bakbenen, Sandra kunde lungt gå i sin takt medans jag va tvungen att jobba ordentligt för att Olle inte skulle dra iväg :)

Ska lägga in lite bilder och sen en video lite senare


Kramar Madde & Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0