Världen är bra liten

Sitter och tittar på STC s hemsida, så jag sökte ju självklart på Olle men även på Fantsi och Frangelico. Fantasi är efter Tap In så Fantasi och Olle är halvsyskon, men det visste jag sedan tidigare. Men när jag sökte på Frangelico så är han efter Armbro Goal, och Tap In är också efter han så det betyder att Fantasi, Olle och Frangelico är släktningar Om jag inte har helt fel så är Frangelicos pappa farfar till Fantasi & Olle.

TYckte de va lite kul att de är släktingar, trav världen är ju stor men inte tillräckligt för att 2 av dem ska stå i samma stall som är släktingar.

Håller på med lite julklappar till de i stallet nu, jag hoppas att de blir väldigt glada. Anledningne till att jag börjar redan nu är för att det tar lite tid att göra dessa saker :P

/ Madde & Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0