Lektion

Idag har jag hat ridlektion med Tindra en isläning. Tränade mycket på tölten eftersom vi båda behöver träna på den, och speciellt jag som inte riktigt hunnit hitta alla "knappar" än, eftersom jag bara hör skött Tindra 2 veckor. Så nu har jag lite läxa att träna på, alltid kul med lite utmaningar.

Igår så skrittade jag ut på Tindra med Camilla på Fantasi och Laila på Durbin, så kul att se Durbin när han har en ny ryttare på ryggen han blir så försiktig när han går, ser ut som att han går på jätte tunn is :p Lillplutten :)

Inget nytt på letahäst fronten, ska ringa på 2 hästar imorrn, har verkligen inte hunnit gjort det i helgen har varit fullt upp som ni snart kan läsa på http://maddiiiiz.blogg.se

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0