Provridning

Ska iväg på måndag till Lindesberg och provrida ett varmblod som är lite utbildad lite hoppad och så, hara bara gått ett premierlopp så han är inte mycket körd heller.
Skulle även ha ring lotta idag och sagt att jag ska skaffa egen häst, men det blev så sent när jag kom hem från stallet.
Så jag måste ta det imorrn, och tyvärr räknar jag med att det kommer bli tjafs. När jag har pratat med henne så ska jag försöka sammanfatta allt och lägga ut det här om ni är intresserade av det, ni kan ju kommentera om ni vill veta mer exakt hur det gick eller inte vill veta, utan bara att jag har pratat med Lotta. Välj själv!!
Ska även försöka ringa på några hästar imorrn också.

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: aww :(

Aaaaaawww :( jag som trodde du skulle uppdatera layout å grejer, men men lite fakta fick man alla fall :P jaaag vill läsa om bråk sen kul kul att höra häst människor argumentera om hästar ;)

2009-09-02 @ 23:44:36
Postat av: becca

jaa jag får erkänna jag vill veta ;) men hoppas de går bra iaf! det är aldrig kul o tjafsa :S

2009-09-03 @ 08:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0