Sadel

Har köpt en Wintec cair sadel till Olle nu så jag hoppas att det blir super. Jäklar va jag längtar till Måndag kan verkligen inte berga mig, tänk om pappa inte åkt till England då hade jag hämtat Olle idag :D

Men imorrn har jag fullt upp hela dagen men p åsöndag då är det verkligen tomt med saker :P
Får hoppas på att jag kan komma på något att göra.

Imorrn ska jag även utt till tibble och fixa iordning boxen :) Ska bli så kul att få göra den iordning åt Olle.
Sen har jag hört att det rycktas om att min pappa ska åka till Hööks eller spiltan och shoppa loss massa saker till Olle. Det ända pappa tänker på just nu det är Olle att han ska ha mycket saker och vara botskämd :)
Min söta farmor ringde idag och sa att hon känner ju inte Olle men hon ville ändå köpa något till han, så hon frågade vad han jade för nått o då sa jag att det ända han äger än så länge är en trasig sliten reflexgrimma, så då tyckte farmor så synd om han så hon o jag ska åka och köpa ett vintertäcke till han nu i helgen :) Jag tyckte de va riktigt gulligt av henne. Olle han kommer verkligen ha en stor familj. Mamma & Pappa sen mormor o morfar samt gammelfarmor :P Thihi.
Hoppas Crille tycker det är ok att vara pappa till Olle :P

nej nu ska jag åka iväg





Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0