En önskan

Jag har fått en önskan om att lägga ut en tävlings outfit med färgen Orange. Så håll utkik för senare idag så kommer den at komma ut. Jag lovar den kommer bli något extra!

Senare idag efter jobbet så blir det stallet och gå igenom det som vi gick igenom på lektionen i söndags. För att jag ska nå mitt mål med Olle snabbare så är det mycket upp till mig hur mycket jag tränar i veckorna :-)

Men jag känner mig mer taggad nu än någonssin tidigare just för att det är så många som sagt att Olle han är så, han gör så eller det som jag upplevde för någon vecka sen med riktigt elaka kommentarer, men jag gör som jag brukar håller personen kort och lägger inte mer energi på det än vad som behövs. Och nu några veckor senare så har jag knappt någon kontakt med den personen alls. Men just för att min tränare tror att det kommer gå bra så blir man på så mycket bättre humör och man verkligen satsar på att utbilda Olle och sen så får vi se hur långt vi kommer. Men jag har mitt mål, men jag är lite hemlighetsfull just för att vi inte har börjat tävla än :-P 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0