Framtiden

Har väldigt roliga saker att berätta nu.

Den 10 september då styr jag bil och transport med Olle mot Nyköping till Therese Carlsson och träna och gå massagekurs :-D
Olle stog hos Therese då innan jag köpte honom förra september 2009
Ska bli väldigt roligt att åka dit och visa upp han och träna :-D

Sen har jag även bokat in ridpass med min Tränare Carro som ska hjälpa mig att komma igång ordentligt nu med både träning och tävling. Första träningen är den 29 Augusti. Hon ska även hjälpa mig att lägga upp ett tävlingsschema över vilka tävlingar som skulle vara lämpliga för mig att åka på :-) Ska bli riktigt roligt :-D

Så mitt mål nu i vinter är att komma ut och tävla. Ska bli grymt kul och jag tror Olle tycker detsamma med tanke på att han tycker om att visa upp sig och jobba :-D

Det va allt jag hade att berätta just nu men mer info kommer och även bilder.

Måste ju även visa Olles egna sida på stallets hemsida
Det ska såklart komma upp lite mer fakta och namnet ska ändras så att det står Orlando Magic :-)
Men om ni tittar på den första bilden, vem har sagt att varmblod inte kan bara sig i form i galoppen själv? Riktigt roligt att se att han går i form i galoppen utan att ha någon koppling till en ryttare som kan påverka. Kan det här bli mer ärligt?




/ Olle & Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0