Hösten är här

Måste ju börja med att säga att hösten är snart här på riktigt :-P
Vart tog sommaren 2010 vägen?

Men jag känner mig otroligt nöjd och rofyld inför denna häst, jag ser verkligen fram emot den.
Ska jag verkligen börja satsa på träningen med Olle och har bokat in träningstider fram till oktober och där emellan så ska jag och Olle åka till Nyköping till Therese Carlsson och träna och jag ska få lära mig att massera ordentligt :-) ska bli väldigt kul.

Sen har jag snart sammanställt Olles och min träning/tävlings outfit.
Bilder kommer senare i veckan.
Ska även uppdatera er med lite tävlingskläder och sådär så att det blir lite mer liv här på bloggen ska nog förnya om designen lite så att det passar mig och Olle mer nu när vi satsar på träning och tävling till vintern :-P
Måste göra klart mitt grönakort också har gjort teoridelen men behöver rida upp för någon också, ska höra med min tränare om vad hon säger.
Kul ska det iaf bli.
Ska ringa till Ola Torstensson också o höra om jag kan få byta upp min transport mot en med sadelkammare redan nu eller om jag måste vänta till november då jag har haft den ja har nu i ett år.
Har långtidshyra på min transport så jag får ha den hur länge jag vill.
Den jag har nu är en Värmlandsvagn 677 sveriges lättaste boggie transport som jag får köra med min bil och så är det åretsmodell 2010.
Men ska höra som sagt om jag kan hyra en med sadelkammare istället så att det är lite smidigare att få med sadeln :-)

/ Orlando Magic & Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0