Ridstövlar

Nu har äntligen mina stövlar anlänt till Glada hästen så jag ska nu åka dit och prova dom och se så att de passar, sen är dom mina :-)

Perfekt så jag kan ha dom på söndag då det är dags för träning igen :-D



Stigbyglarna som jag har som hör ihop med stövlarna.

OBS! Om du tar ner sadeln från sin hängare så se till att stigbyglarna inte kan ramla ner. Jag fick i sommras ena stigbygeln på ena framtanden och tyvärr så gick den av, men lagningen syns inte så mycket man känner bara att det illar nå så fruktansvärt i den til och från.










Det hade förövrigt gått super bra för Klara igår och hon älskar Olles galopp just för att han kan båda galopperna och galoppfattningen och sen så rullar det bara på i en super mjuk och rundgalopp.

Om man går in på stallets hemsida så ser man på en av bilderna att han galopperar och går i form själv utan att nån sitter på. De tycker jag är väldigt bra gjort :-)




/ Madde & Orlando Magic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0