Skötare

Olle har fått en skötare vid namn Klara som kommer ha han en gång i veckan.
Olle har gjort det igen fått en människa på fall på utseendemässigt och hur han är att rida :-)
Så idag är det hennes första dag att ta han om han. Så min syster följer med ut och visar och sådär :-)
Känns väldigt bra för mig då jag kommer från och med 1 september kommer jobba halvtid vilket innebär jobb måndag 13-17 tis 8-17 ons 8-17 så de blir jätte bra att klara har Olle på Onsdagar och min syrra tar nog ev tisdagar, så kan jag ägna alla min lediga tid till Olle och han träning.

Och nu på söndag så är det hans första ordentliga träning för i år :-)

Ska bli super kul!!


/ Orlando Magic & Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0