Ett sånt där


I torsdag så va min syrra och Olle på hoppträning i hallsta :-) Det gick Huuuur bra som helst!!! I början så va han lite spänd men lyssnade jätte fint till slut och under lektionen så skulle de ha dressyrhoppning så Olle gick super fint fick även till riktigt fina skänkelvikningar i trav några steg :-) Sen när de skulle de hoppa bana med många markbommar, kombination fem och halvan och doggileggern Stavning?

Filmer kommer jag lägga upp så fort jag fått dom från min syrra :-)

I fredags så red jag ett lättare dressyrpass och Olle gick jätte fint i stadig trav  och sammarbetade hela tiden :-)
Kan inte riktigt fatta att jag har en sån otroligt possitiv och sammarbetsvillig häst. Även hopptränaren sa de att han är otroligt possitivoch vill göra saker och lär sig otroligt fort :-)  Väldigt kul att höra :-)

Idag lördag så blev det tömkörning i ca 40 min.

Nu har stallet ett ny hemsida. www.stallsorby.n.nu

Kommer att lägga mer info om hästarna och bilder vart efter :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0