GOD JUL

God Jul Alla läsare flera dagar i efterskott!

Det har som vanligt varit full rulle så jag har knappt hunnit med mig själv mellan varven men sätter såklart Olle före mig!

Nu har stromen lagt sig och jag börjar smått kunna ta tag i mitt liv igen genom att ha skaffat en ny blogg som bara hanslar om mitt liv där jag kan skriva och uttrycka mig hur som helst utan att någon ska bry sig!
Har även valt att lösenskydda den bloggen så om du vill ha lösen så säg till via en kommentar här eller liknande.

I onsdags så va Olle på sista hoppträningen för i år och skötte sig exemplariskt som vanligt :-) Karin va super nöjd med resultatet och tyckte han hoppade mycket lugnare på lite högre hinder :-)

Film kommer även på det!
Han lyckades även att ta 4 galoppsprång mellan 2 hinder där det i vanliga fall ska vara 6-7 språng! Omhoppningshäst helt klart han kommer vara vass där!!! Och det roliga är att han hoppar allt oavsett hur du kommer mot hindret man behöver bara ev hjälpa han att komma i rytmen om det blir tokigt på ett hinder :-)

Så nu har han lite vintervila men skrittas i stort sett bara. Vill inte "ställa av" han helt för jag måste även träna upp min fot så att den blir bra :-) Kan ju meddela att den fortfarande är svullen :-S över 2 månader sen jag ramlade av :-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0