Orlando Magic <3

Min syster har Olle väldigt mycket just för att hålla igång han eftersom jag inte kan rida så jätte mycket. Om ja ex skulle åka av så kommer jag stuka foten igen eftersom den är så ostabil. Men jag håller på och tränar upp den allt ifrån att stretcha och töja till att utsätta den för påfrästning ex sprigning och att gå i knölig teräng.

Imorgon kommer jag klippa Olle och sen rida han en sväng sen blir det stallmöte och efter det iväg till Hallsta och hoppträna för Karin Olsson. Ni reagerar säkert på att jag först ska rida han och sen iväg på hoppträning. Men min häst är såpass vältränad att han orkar det utan problem och jag gör det för att han inte ska ha lite mycket energi sen på träningen för då taggar han som fan och tror att allt är en tävling men han är inte okontrollerbar eller elak utan tycker bara att det är så jäkla kul att träna och spec då hoppningen.
Han tycker dressyren också är super kul men inte på samma sätt eftersom han inte kan freaka ur på samma sätt :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0