Ridning

I lördags så red jag för första gången på 2 veckor. Min syrra har hållt igång Olle de här veckorna istället.
Men det känndes underbart att sitta i sadel igen :-)
Jag tog en tur i djpsnö där jag travade och galopperad i snön :-) Jag tyckte de va super kul och Olle tyckte likadant.

Jag har även pratat med Hallsta ridklubb för de har hoppträning för privatryttare varje torsdag. Så jag har anmält min syrra och Olle till det så att min syrra lär sig att hoppa på Olle också.
Så på torsdag så styr vi bil och transport mot Hallsta för att hoppträna.

Jag är också sjukt sugen på att träna både dressyr och hoppning men tyvärr är inte min fot med på min vilja :-S så jag får sitta på läktaren och fota och filma istället Tjolahopp!!

Men efter nyår då måste jag vara igång igen!!! Ska börja träna foten och stärka upp den och hoppas på att svullnaden går ner så att jag kan trampa ner hälen ordentligt för det kan jag inte idag :-S


Orlando Magic och Madde Oktober 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0