Ångest

Idag har Tove Forslund varit och raspat tänderna på Olle, och jag sitter i Österrike. Fick ett sms av Sandra som tar hand om Olle den här veckan och Olle va tydligen väldigt bråkig när tänderna skulle raspas :S Har lite ångest nu just för att ja inte va med :S Sen tyckte Tove att han va för smal så nu ska Sandra analysera höet så att man kan göra en ordentlig foderstat, Olle va ju smal redan när han kom men har ändå lagt på sig en hel del men fortfarande inte tillräckligt. Men vi är på god väg iaf.

Jag längtar hem till Olle ja känner mig jätte elak som bara har lämnat han sådär men förhoppningsvis så kommer nog Olle bli  väldigt glad och se mig när jag kommer hem på söndag för då de första ja ska göra är att åka till stallet bara hem o byta kläder o sen iväg och träffa Olle :D


Hat tyvärr inga nya bilder på Olle på den här datorn så ni får nöja er med en som ja redan har laddat upp :)







/ Madde & Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0