Sådär

Lite sen uppdatering om såret men blogg.se har vägrat att sparat mitt inlägg :S

Tove tittade på benet och jag fick även springa med han för att se om han va halt men de va han inte. Troligtvis så har han blivit överansträngd först att han sprang runt på gården och man vet inte vart han har varit de finns så mycket saker runt omkring som han kan ha sprungit på. Sen har han gått ut i stora hagen och gått i djupsnö därav att han blivit överansträngd. Så nu smörjer ja in en antiinflamatorisk gel och sen har jag lite smått satt igång Olle igen :D Vi är ute o skrittar och gå promenader i bara grimma.
Jag och Olle har kommit så långt i vårat ledarskap att jag kan gå ut o gå med han io bara grimma men för säkerhetensskull så fäster jag ett grimmskaft runt halsen som ja kan ta tag i om de tex kommer en bil, men annars så lunkar han på brevid mig precis som en hund :D

Idag har vi skrittat ut och jag tror Olle har vårkänslor haha, han går och blåser upp sig och vill visa upp sig för alla runt omkring. Han tacktar o går på tygel så han ser riktigt maffig ut i skuggan när det är sol :D 

Kramar Olle & Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0