Dagarna susar förbi

Det är läskigt hur fort tiden går eller det är inte läskigt det är skrämmande hur fort tiden går :P

Vi är nu inne i Maj och om ca 3½ vecka så ska Olle vara inbetad och klar för att gå ute dygnet runt på sommarbete, det är läskigt men det ska bli så skönt och mysigt :)

Har redan nu börjat beta in han och jag kan ju säga att Olle lyfter inte huvudet från marken mer än nödvändigt :P

Igår söndag så red jag ut barbacka i bara grimma och travade lite, jag är så otroligt stolt över min häst som är så lydig och lyssnar till 100 % på mig :) Efter en stund så red jag till allén där de ska gå på sommarbete så olle fick beta jätte mysigt att sitta på hästryggen i solnedgången och lyssna på fåglarna samtidigt som Olle betar :)

Vi är även anmälda till våran första hopptävling den 13 Maj. Det är en tävling som annordnas på gården där Olle står så vi behöver inte ens åka iväg :P Vi ska iaf vara med 40 cm klassen. Ska bli väldigt kul :) Får verkligen hoppas att Olle inte skadar sig i hagen eller liknande för han är lite väl klumpig ibland när han ska busa med de andra hästarna :P

Ska fråga min kompis om hon har lust att filma och fota sen på hopptävlingen :)

/ Madde & Olle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0