Förlåt

Förlåt för urkass uppdatering men jag måste erkänna att jag inte har och mår så bra just nu.
Och det beror på att förra veckan så tog vi bort familjens collie King och jag har det förjävligt på jobbet :-S

Men det är otroligt skönt att jag kan åka till Olle och då mår man genast bättre igen tills det är dags att gå till jobbet igen.

Troligtvis så kommer jag säga upp mig i veckan så förhoppningsvis kommer jag må bättre efter det.

Med Olles träning så går det iaf jätte bra och vi kämpar på och vi ska troligtvis starta vår första tävling nu i November :-)

Ska bara tänka igenom det ordentligt för samma dag som tävlingen så ska jag iväg på kvällen så jag vill inte att det ska bli stressigt och så. Men jag har iaf några dagar till på mig innan anmälningen går ut :-P

Ser iaf fram emot det :-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0