Otur

Igår torsdag så tränade ja Olle och allt gick super bra han va riktigt duktig tränade mycket på att sitta ner i sadeln utan stigbyglar både i trav och galopp. Tyvärr 5 min innan avslut så ramlade jag av så pass illa att jag har troligtvis en rejäl stukning på höger fot :-S i väärsta fall har jag fått en spricka eftersom det knastrar när jag står på foten. Igår kunde jag halta mig fram och det gick helt okej att gå och ta sig fram. Idag är ja liggandes kan inte röra mig en meter om ja inte kryper :-S
Bleb så arg på mig själv at tja åkte av allt gick ju så jäkla bra. sen måste jag ju bara säga en sak att högst upp min min önskelista är en säkerhetsväst för jag har märkt att jag släpper inte  tygel när jag åker av så igår stog ju Olle och trampande bara en dec ifrån mig men tygel höll jag fortfarande puckad som man är :-P Nu va det ju så att jag satt på knä så han hade ju inte kunnat trampa på mig men jag skulle lika gärna kunnat ha legat ner och då hade en säkerhetsväst inte varit helt fel.

Så jag ska prata med mina föräldrar om att införskaffa en säkerhtesväst.
Sen hoppas jag verkligen att foten blir bra snart så att jag kan börja rida igen. Och att det inte är nån spricka men min vrist är ungefär 3 gånger så stor som den igentligen ska vara :-S

F*n är så besviken på mig själv och jag vet att Olle är det också fast på sig själv för han såg så ledsen och uppgiven ut när jag inte hoppade upp igen. Stackarn.

Men för att bli bättre och lära sig av sina misstag så måste man ramla av :-P Måste se nånting positivt i det hela haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0