Söndag 14 November

Idag hade jag utsläppet i stallet och va trött och seg.
Började med att känna på Durbins ben som va svulet fortfarande och även varm i hoven idag :-S sen va han lite gallig på det andra frambenet. Men jag lägger det där åt sidan inte min häst utan Lotta får göra en bedömning på det i stället.

Jag och Olle tog Hasselstigen och den avslutas med att man rider i allen upp till stallet.
De va jätte bra underlag så jag passade på att trava och jäklar va fin trav han fick. Gick riktigt samlat och i form jätte fint och bar verkligen upp sig ordentligt :-) Utan att vilja öka på utan anpassade sig efter min rytm i lättridningen :-) Gick super bra helt klart!

På fredag är det dressyrträningen igen ska bli super kul :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0