Tisdag 16 November

Usch hade en hemsk dag igår trött och seg och ville bara att tiden skulle gå så jag kunde åka hem från jobbet.

Kom ut till stallet och då blev det mycket bättre :-D Red inte utan bara pysslade om Olle. Va pissdåligt väder i går snöblandat regn i stort sett hela dagen inge trevligare väder helt enkelt.

Idag började dagen med att en skit sur och grinig "chef" stormar in på kontoret och beteer sig för jävligt. Är så fruktansvärt trött på att det ska vara så. Han klagar inte alltid men har en äklig attityd till allt. Som igår stormade han in i studion och sa Madde jag måste ha ett möte med dig imorrn.
En bra chef säger att jag skulle vilja ha ett möte med dig imorrn angående.....
Är så fruktansvärt trött på allt och helt uppgiven.
Jag är så pass nära på att säga upp mig redan idag. Har 1 månads uppsägningstid och under månaden söka jobb och kolla på utbildningar. För jag orkar inte ha det så här längre!!!
 Usch nu blev det väldigt privat men jag hoppas ni står ut ändå.

Idag har iaf Malin Olle och imorgon onsdag ska jag rida jag känner att jag måste.
Har även bestämt mig för att inte åka på Pay & Jump på Näs. Det kommer bli stressigt eftersom jag ska på konsert sen på kvällen. Vill inte stressa utan första gången vi tävlar ska det vara gott om tid och vara en kul grej för oss båda :-)

Så den 5 December är det Pay & Jump på Hallsta ridskola så den åker jag på istället :-)

Och på fredag är det dressyrträning för Jannicke

Nu finns det säkert nån igen som undrar varför ajg har en islandstränare till min häst MEN Jannicke är storhästtränare från början och har själv utbildat ett varmblod :-) Och så är det väldigt smidigt att ta ut henne då det är flera i stallet som rider för henne. Bl.a Carro och Kyndill men även den nya tjejen Moa med Sweet Dream.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0