Tisdag 9 November

Kallt och blåsigt är det idag. Men varmare än vad det va igår :-) Något positivt iaf.
November måste nog vara den tråkigast månaden på hela året. Finns det nått roligt med November?
Fördelen just nu att det är kallt då är det inte så lerigt i hagarna, MEN i Olles hage där går det ett dike med masor av vatten så det brukar alltid vara vatten upp till knäna vid ingången men nu har de installerat en pump så nu är det jätte torrt och fint i deras hage + att de flyttat ingången en bit in i hagen och sen lagt massa fint grus/sand så underlaget är bättre än den bästa sjukhagen typ. Jag är iag super nöjd så storkillarna de är inte ett dugg leriga om benen :-) Väldigt skönt och jag blir så glad varje gång jag ska hämta Olle.

Idag ska jag nog anmäla mig till Pay & Jmpen också :-) Vet inte riktigt vilken höjd jag ska ta det pendlar runt 70 cm För där är Olle helt säker och jag vill inte presse han för hårt utan det ska vara roligt och en bra positiv sak för Olle. Men sen tänker jag att man kanske ska ha lite marginal när det gäller självförtroendet så då funderar jag på 60 cm.
Vi får se helt enkelt :-P Kan ju anmäla till båda iofs :-P


Det här hindret tror jag ligger på ca 70 cm.



Kommentarer
Postat av: Carro

Börja hellre en höjd lägre än vad du tränat på. Hoppa den två gånger om du får och känns allt bra kan du gå upp nästa gång. :)



Ska träffa stallägarna nu i veckan och förhoppningsvis är ridhuset klart nästa vecka.

2010-11-09 @ 10:44:22
URL: http://www.stallcf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0