Fredag 22 Oktober

Snart ska jag åka till stallet så då blir det till att fixa klart klippningen på Olle vid öronen och nacken där tränset ligger så att det blir rakt och snyggt.
Klippmaskinen jag hade igår va för stor för att göra dets nyggt så idag har jag en liten trimmer bara istället :-)

Olle blev iaf riktigt fin med sina hjärtan på både rumpan och halsen :-)

Sen vid halv 5 då ska ajg prata med dressytränaren och ev boka in lektion med henne. Och även ringa och bli medlem i en ridklubb så att vi snart kan åka på tävlingar ska försöka komma iväg på iaf minst 1 innan året är slut och den 5 november ska jag ta grönt kort :-)
Ska bli väldigt spännande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0