Massage

Idag ska Olle få en väl förtjänt massage. Igår så va Malin ut och busade och klättrade med Olle :-)
Så när jag har masserat Olle så ska även gamleman Durbin få massage :-) 

Imorgon så blir det träning i paddocken med övningar från Carro :-) 

Sen på fredag så ska Olle få vac och tandrasp, vi får se om han behöver fixa tänderna med tanke på att det va i januari som han kollades o raspades sist, men jag vill ha koll så att allt ser bra ut. Så vi får se om han behöver raspas eller ej :-P 

i måndags så gick vi en promenad för min underbara älskade pojkvän va ut och skodde Olle bak, han skoddes fram lite tidigare :-P 

Ska fixa iordning frågorna del 2 också :-) 

http://tullstorp.nu/chirlon.asp Här är Hingsten som min syster vill ha föl efter.
Så nu håler vi ögon och öron öppna för att hitta ett sto men betäckningen blir inte förren nästa år 2011 och fölet beräknas komma till sommaren 2012 när min syster tagit studenten :-) 
Sen hinner man säkert ändra sig 2308429384 gånger innan det väl är dags. En annan kandidat har varit Rubinrot en oldenburgare
http://www.waldhof.se/rubinrot.htm
Så vi får se vad de blir :-)

Mycket spännande iaf. OCh jag tittar på gård för fullt :-D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0