Statistik

Jag tycker att det är riktigt roligt att se att det är bara fler och fler som läser min blogg om vägen från Travare till Ridhäst.
Igår hade jag besöksrekord igen :-)

Igår Onsdag så va tanken att jag skulle massera men Olle hade kommit in och stog och åt så jag borstade och pysslade och sen gick jag ut och red barbacka :-)
Tränade mycket på att trava och jäklar va svårt det är att sitta ner i Olles trav. Jag har nu kommit så pass långt att jag kan samla ihop han utan att han börjar passa så då är det lite lättare att sitta ner :-) Sen när jag red i allen så gjorde jag skänkelvikningar hela vägen upp till stallet och jäklar va Olle fick kämpa men det kommer ge resultat sen och jag bättrade på min träningsvärk som jag hade i ben och mage så nu känns det jätte bra :-)

Torsdag: Idag så blev det massage och vila. Olle hade fått fel täcke på sig bara sitt jätte tuna bucas så han va genomblöt under täcket men det fixade sig lätt med ett fleece täcke :-) För 1 år sedan då skulle han garanterat frysa som idag men som tur va så gjorde han inte det :-) Det går framåt :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0