Tisdag 19 Oktober

Idag så är Malin hos Olle jag tyckte hon sa att hon skulle ut i skogen en sväng och sen prova övningen som jag gjorde igår :-P
Nu finns det säkert nån som säger att man inte ska göra samma övning flera dagar i rad och att det sliter på hästen att hoppa. Men övningar gör man ungefär sammanlagt i 10 min och ingen tar skada av att hoppa ett hinder på 10 cm.

Har smyckat mina panband till 3 av mina träns.

Nu finns även möjligheten att beställa sånna av mig.

Vid beställning ange färg på lädret storlek och ifall du vill ha någon speciel dekoration.

Går att få allt i från svenska flaggan till vanliga vita stenar på :-)

Jag tar 120 kronor för panbandet inklusive material allt ifrån pärlor till sidenband om man vill ha det.
Enbart din fantasi sätter gränsen.

Glöm inte namn och adress så jag vet vart jag ska skicka det

Kommentera ett inlägg här på bloggen om du är intresserad :-)



En design kan ju vara att ha bara rosa över hela.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0