Vecka 41

Den här veckan så händer det en hel del :-)

Måndag: Igår slutade jag 17.00 så det blev en sen tur med Olle i mörkret tillsammans med Birk den store Grasí den vite och Draupnir den svarte :-)

Olle skötte sig exemplariskt och gick i lungt tempo och han brusade inte öpp för att några andra låg före han eller när Birk travade brevid :-)
Riktigt skönt och nöjd va jag efteråt :-)

Tisdag: Idag har Malin Olle eftersom jag jobbar sen och hon slutar vid 14.00. Och om jag känner henne rätt så kommer det bli en skogstur :-)'

Senare den här veckan så kommer jag åka och träna hoppning med Olle på skästa hos Louise Haga.
Och även boka upp lite dressyrträningar :-)

Ska bli riktigt roligt att rida med Olle i ridhus på fredag :-)
Klockan 10.00 börjar träningen så det blir en tidig dag i stallet då :-)

Nu har även analysen på hösilaget kommit så nu ska jag ta och sätta mig och göra en foderstat så min pålle får allt han behöver :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0