Barbacka ridning

Idag red Malin barbacka på Olle i skymningen såg riktigt mysigt ut :-)

Jag åkte ut till stallet och skulle egentligen bara lämna foder och 2 schabrak som va nytvättade, men först pratade jag lite med Birks ägare om hans hovar och sen blev jag fast i stallet för att hjälpa och hålla bremsen på en häst som troligtvis blivit sparkad under ögat och skadat hornhinnan lite :-S
Men lite medicin så skulle det bli bra igen och återbesök av vet. igen om 10 dagar.
Ja va även så snäll att erbjuda mig hjälp att bremsa hästen när den ska ha sin ögon salva :-P
Ibland är man bra snäll :-D

Har även hittat en häst som är intressant. Ska ringa o höra lite imorrn och sen så får vi se vart det slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0