Fredag 17/9

Till och börja med så har jag en sovande Chanel i knät så vi får se hur det blir att skriva :-P

SKa snart ut till stallet och mocka och göra iordning allt till Olle, sen ska ja hem hjälpa mamma och vara taxi åt henne och efter det ska ja hämta upp E och så ska vi ut till stallet och ta en tur på hästarna hon på Kyndill och jag på Olle :-)

Efter det så låter det som pizza -vin kväll här hemma hos Micke med ev. utgång.

Om en vecka så vet jag även om det blir tillökning i familjen. Skulle vara väldigt roligt :-)
Vill inte avslöja för mycket då jag inte vet hur det blir men så fort jag vet mer så berättar jag :-)





Jag gillar verkligen den här bilden. Den är från träningslägret förra helgen :-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Japp, den där bilden är otroligt bra :)

2010-09-17 @ 12:15:31
URL: http://www.thecas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0