Helg

Det har varit lite dött här på bloggen nu i helgen, jag har haft fullt upp och tyvärr inte haft tid att sitta vid datorn.

I vintras så skadade Olle sig vid kronranden och ner på hoven. "Skadan" har nu vuxit ner så hovdelen där sömarna sitter och väldigt dålig och lite sprucken m.m så Olle har haft en tappsko nu i helgen. Men det är nu fixat då min undrebara pojkvän åkte ut och fixade det.

Det blev ingen tillökning i familjen. Tanken va att jag sklle köpa en till häst, men ägaren ville inte sälja nu utan väntar till våren istället. Så de va ltie synd men allt har en mening.

Idag blir det att gå igenom L:B1 programmet och avsluta med något hinder.
På söndag är det hoppträning igen, ska bli riktigt kul.
Ska beställa Ryttarlicens för 2011 och anmäla mig till grönkort kurs och gå med i en ridklubb :-)

Sen så kommer jag lämna Olle på tillridning i 1 el. 2 veckor hos Therese Carlsson i Nyköping.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0