Hemma Igen

Nu är jag hemma igen. Jag har varit i Hälsingland i några dagar och kopplat av. Ibland behövs sånt att bara åka iväg några dagar ach bara vara. För mig behövdes det verkligen ladda om batterierna :-)

Sitter nu och äter lite frukost en havre smörgås och en drickyoghurt med guava/grapefruit.

Klockan 14 så är det lektion, ska bli jätte kul ska snart göra iordning mig och åka till stallet :-) 

Senast när jag red Olle nu i veckan så tränade jag på det som jag och carro gick igenom i veckan o jäklar va bra det gick :-) jag tränade på volter att först få fram en korrekt trav alltså i samlad form och i en lungt takt. När jag hittade knapparna för det så fokuserade jag lite mer på att få volten ordentligt rund och fin, och det gick super bra :-) 
Så idag när det är dags för träning så känns det ännu bättre :-) 

Ja hoppas att min syrra kan komma ut och fota men vi får se :-P 

En häst med potensial helt klart :-D

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0