Vecka 36

Den här veckan blir full av massa skoj.

Idag blir det en skrittur i skogen tilsammans med E som ville rida Olle idag :-)
Imorrn åker min syrra ut till Olle och på onsdag är det Klara.
Passar mig perfekt då jag hinner fixa iordning lite saker inför fredag så som, tvätta stallkläder och andra behövliga saker som att lämna vinterdäck hemma på framnäs kolla luften i däcken på transporten och så där.
Torsdag och fredag så är jag ledig så torsdagen går till att packa ner sakerna jag ska ha med och putsa sadel och träns :-)


Har ännu en tävlings outfit på gång också.
Och som vanlgit så får ni gärna komma med färg förslag så hittar ajg på något roligt :-D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0