Orlando Magic 22 April

Jag har de senaste ca 6 veckorna varit med Micke när han har skott och jag har fått lära mig att ta av skor nita och raspa och även provat på att verka Olle :-P

Den här veckan så har det varit full fart ute i stallet :-) Malin har haft han några dagar nu när hon har påsklov.
Och idag så har jag ridit red rätt ut i skogen utan stig och red lite vilse när jag väl kom till traktorvägen som jag tänkt trava och galoppera på så drog Olle en serie bocksprång i galoppen men jag satt kvar men han drog såklart av sig skon :-S så imorgon fredag så ska jag slåpå tappskon själv. Ska försöka vara så duktig att rikta tillbaka den andra skon och slå på den. Ska bli spännande o se om jag hovslagarfrun kan fixa det själv borde det efter alla veckor tycker jag :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0