7 Mars

Det är redan Mars så jäkla skönt :-) Snön smäler på fint här i Västerås o snart kommer nog vårkänslorna också :-)
Idag har Estelle ridit Olle och va ganska pigg men hon jobbade på i volterna och fick till han riktigt fin där han lyfte ordentligt på benen och sen öka och minska volten såg skit snyggt ut :-) De är så duktiga :-D
längtar tills all snö försvinner och när man slipper ha täcke på hästarna. Det ska bli så skönt och jag längtar verkligen!! :-D
Imorgon tisdag så har Malin Olle så de hittar nog på något kul :-) 
Ska försöka fota lite också. Måste erkänna att jag är väldigt dålig på det :-S Det blir ju att man gör sitt i stallet och sen glömmer man liksom bort att man har kameran med sig :-S Ska försöka skärpa till mig :-D 

Dags att dejta kudden för min del för imorrn ska jag med min Älskling när han ska iväg o sko på Skästa :-) Ska bli kul. Om det är någon snäll häst så ska ja få ta av skorna, ska bli väldigt roligt :-) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0