2 November

Tiden bara springer iväg och oftast så har jag fullt upp på dagarna med jobb på äldreboendet och sen även när ja jobbar på Mickes Hovslageri.
Och när man kommer hem så är det direkt stallet och sen runt nio så är det kvällsmat och efter det så orkar man inte starta datorn :-P Därför blir det sån dålig uppdatering.
Just för tillfället så har jag rast på äldreboendet går till 21 ikväll men idag har Malin varit ute hos Olle.

För Olle går det bra med igångsättningen nästa vecka ska vi börja trava lite smått bara, men förhoppningsvis så är han återställd.
Trodde ett tag att han blivit sämre då han va halt men någon dag senare så va det borta :-)
För tillfället så går jag lite i planer på att skaffa en till häst men det kommer inte att ske för en om någon månad eventuellt. Så det visar sig hur det blir :-)

Nej nu ska jag fortsätta jobba :-)

Måste lägga ut bilder som jag har lovat också :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0