Förstår inte

Jag förstår verkligen inte varför det inte går att ladda upp bilder :-S Finns liksom ingen laddaupp bild ikon eller om jag vill ändra till fet eller kursiv stil :-S Ibland funderar ja skarpt på att byta blogg ställe just för att det alltid är något fel med blogg.se :-S Ända problemet är ju att få med alla läsare till nya stället. Är ju synd att tappa nån bara för att man byter, dagens i-lands problem Så nej det kommer inte upp några bilder idag heller tyvärr. 1. Favorit bilder jag har tagit 2. När & varför jag började rida 3. En sak som aldrig får hända 4. En super dag som du minns 5. Min största rädsla inom ridsporten 6. 10 saker du inte visste om mig 7. Min högsta dröm 8. Saker du gör vardagligen(i stallet och till vardags) 9. En bild som gör dig lycklig 10. En bild som du aldrig har publicerat förut Tänkte köra en sån här i 10 dagar får väl se hur det blir med bilderna om det ens går att fixa. Nu är iaf Olle installad och klar för hösten nu ska han bara badas så att ja kan klippa han vill inte sätta mina skär i den sandiga pälsen :-P Funderar på en favorit i repris från förra året med hjärta på rumpan och halsen :-) <3 Har kommit en ny tjej till stallet som har en korsning varmblod/fullblod hon tyckte att Olle inte alls såg ut som ett varmblod och att han va mycket finare än hennes häst :-P <3 Madde & Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0